dinsdag 28 februari 2012

Ollie

Vanaf het moment dat ik het boek "Sew Scandinavian" zag was ik verkocht vanwege dat eigenwijze beertje op de kaft. Dus op zoek gegaan naar dit boek en jawel hoor, bij mijn favoriete online boekenwinkel The Book Depository (mag wel even reclame maken toch ;-) in het winkelwagentje gegooid en na een week op de deurmat: (voor ongeveer 10 euro incl. verzendkosten kun je niet tobben nietwaar!):


Wat een schattig, snoepig beertje he!! Gelukkig had ik nog een stuk "teddystof" liggen en omdat het zo'n eenvoudig patroon is, in een middagje gemaakt.

Mag ik jullie voorstellen aan Ollie:


Helaas is de teddystof wel iets donker en zeer dicht behaard dus Ollie ziet er iets anders uit dan in het boek, en eigenlijk vond ik hem "niet goed genoeg" om op het blog te zetten, en opeens vond ik dat zielig voor hem (hihihi) dus hier staat ie dan toch op het blog. Zien jullie hoe trots hij is op zijn stropdas!

7 opmerkingen:

Jasmijn zei

Nou Ollie ik vind je een knappe berenvent en welkom in Blogland!
groetjes van ons allemaal

Elza zei

Een dot van een beer.
Ja dat zou zielig zijn al hij niet op je blog mag.

Elizabeth zei

Ollie is een pittig ventje, net een tikkeltje meer dan z'n broertje van het boek. Kijk nou die felle oogjes eens...
Daar ga je nog wat mee beleven!

Groet, Elizabeth

Guusje, zei

O wat is ollie leuk geworden, goed dat je hem toch op de foto en het blog hebt gezet want dat verdient hij.

martine zei

Ollie ziet erg leuk uit, gelukkig dat hij toch een plekje heb gekregen op het blog.
Het boek ziet erg leuk uit.
Groetjes, Martine

Yvonne aka sommeke zei

Geweldig leuke Ollie!!!

Geke zei

Hij is net heel erg leuk geworden, en weet je, perfectie is ook maar saai ;-).
groetjes,
Geke