zaterdag 6 april 2013

True Love Sampler Bag

Ik had al een tijd geleden de "True Love Sampler Bag" van Stacy Nash Primitives (website en blog) gemaakt maar nog steeds niet afgewerkt.

Afgelopen week eindelijk weer eens achter de naaimachine gekropen en het borduurwerk verwerkt in een etuitje voor mijn borduur-/naaispulletjes:

 
Het is geborduurd op Zweigart Cashel Linnen Vintage Beige (28-count) en ik heb DMC borduurgaren gebruikt (zelf de kleuren bepaald). Het borduurwerk heb ik versierd met een hartvormige charm (tekst: handmade with love) en een bloemenknoopje.

3 opmerkingen:

Lida zei

Beeldschoon geworden en zo wordt het naast mooi ook nog bruikbaar!
Groetjes
Lida

Gonny zei

Wie wat bewaard heeft wat! Een mooie oplossing. Blijft alles mooi bij elkaar.

Elizabeth zei

Ik vind het erg mooi geworden! Bij mij blijven borduurwerkjes ook vaak liggen wachten op de juiste afwerking. Maar dit vind ik een leuk idee!